Unboxing StyleTone

Unboxing StyleTone box juli 2017 + WIN!

Hi beauty’s! Wat vliegt de tijd ook voorbij, het is alweer tijd voor de juli box! En het is deze maand een beetje feest, want ik ontvang en review nu exact een jaar de StyleTone box! En om dat te vieren, ga ik deze maand iets weggeven! Ik houd van cadeautjes en verrassingen. Sinds een jaar ontvang ik iedere maand wel vijf cadeautjes, zo voelt het in ieder geval. Als ik een mailtje krijg dat de nieuwste StyleTone box weer verzonden is, kan ik niet wachten totdat de box daadwerkelijk op mijn deurmat valt. Iedere maand ontvangen de leden van StyleTone de meest gave, toffe en nieuwe beautyproducten, altijd vijf fullsize producten in elke beautybox voor een scherpe prijs. In het in de box bijgevoegde minimagazine kan je de verhalen achter de merken lezen en meer te weten komen over de producten die in jouw box zitten.

StyleTone juli

Omslag 3 StyleTone box - juli box

De maand juli staat in het teken van festivals, marktjes en natuurlijk vakanties. Het thema van de box van deze maand is “Tropical Sweetness” en past helemaal bij de zomer. Dit thema komt aardig terug in de producten van deze maand. Er zitten deze maand twee nieuwe merken in de StyleTone box waar StyleTone nog nooit eerder mee samengewerkt heeft. De drie andere merken zijn wel al eens eerder voorbijgekomen, twee daarvan zijn voor mij helemaal nieuw! Deze nieuwe StyleTone box ziet er veelbelovend uit. De nieuwe merken en producten maken mij erg nieuwsgierig en ik heb ontzettend veel zin om ze te testen. Ben jij ook nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder voor de unboxing!

Catrice – Ultimate Colour Lipstick 020 Maroon – € 3,99

Catrice Ultimate Coulour Lipstick - StyleTone juli box

Het eerste product van de unboxing is van een merk dat ik wel ken, maar dat nog nooit eerder in de StyleTone box zat. Het is een lipstick van Catrice, leuk! Catrice is één van Nederlands meest verkochte budgetmerken op cosmetica gebied en is in 2004 opgericht in Duitsland door Cosnova GmbH. Dit bedrijf had al eerder een cosmetica merk onder zich die we kennen als Essence. Catrice heeft een breed assortiment met cosmetica producten en staat voor inspiratie, stijlvol, levendig, sensueel, glamourous en altijd professioneel. Dit merk brengt zo’n 12 overtuigende collecties per jaar uit, waardoor de make-up altijd meegaat met de nieuwste trends. Voor de producten worden altijd ingrediënten van hoge kwaliteit gebruikt. Catrice blijft zich voortdurend ontwikkelen en ze creëren daardoor looks die op de laatste trends gebaseerd zijn.

De huls van de lipstick ziet er geweldig, mooi en luxe uit. De kleur van de lipstick, Maroon, is prachtig en staat goed bij mijn huid. Deze kleur is zeer draagbaar. De lipstick is hooggepigmenteerd, brengt fijn en gemakkelijk aan en de mooie kleur geeft een perfecte dekking en glans. Het heeft een gladde, romige en langdurige textuur, deze lippenstift blijft uren zitten. Net zoals de rest van de merken in deze box, zijn de producten van Catrice niet getest op dieren. Ik ben erg enthousiast over deze lipstick en ik ga ‘m dan ook vaker gebruiken!

BeeBee – Natural Bronzer Face & Body – € 23,95

BeeBee Bronzer Face & Body - StyleTone juli box

BeeBee Professional is een opkomend Nederlands cosmetica merk. Het label is in 2015 van start gegaan. Kwaliteit staat bij BeeBee voorop en ze zijn van mening dat producten van hoge kwaliteit niet altijd duur hoeven te zijn. Dit cosmetica merk staat voor schoonheid, bedoeld voor een stijlvolle vrouw die weet wat ze wil en hoe ze zich wil voelen. BeeBee biedt beautyproducten met trendy kleuren en formules van het seizoen. Door het combineren van innovatieve formules met de nieuwste cosmeticatrends maakt BeeBee het voor elke vrouw toegankelijk te stralen en de nieuwste looks te ontdekken. Ik ken het merk al een tijdje, maar heb nog niet eerder een product van ze ontvangen via StyleTone.

Dit keer is er gekozen voor een fantastische bronzer. Deze bronzer is geschikt voor iedereen en bevat 3 verschillende tinten in één. Ideaal! Je kunt deze tinten individueel gebruiken of met elkaar blenden voor het juiste effect. Het geeft de huid een natuurlijke, zongebruinde gloed. De parelpartikels in de bronzer zorgen voor een subtiele gloed en een frisse, stralende look. De formule is licht uitstralend, zodat het fijn aanvoelt op je huid. Ik vind dit een mooi product en je kunt er lang mee doen, maar ik gebruik geen bronzers. Daarom ga ik deze bronzer aan iemand geven die er wel heel blij mee zal zijn.

Doucce – Smudge Proof Eyeliner – € 20,00

Doucce Smudge Proof Eyeliner - StyleTone juli box

Nog een nieuw merk! Doucce is een Amerikaans merk en opgericht in New York door een paar fashion- en beautyliefhebbers, met als doel vrouwen en artiesten over de hele wereld de mogelijkheid te geven hun individualiteit te ontdekken. Hoewel dit nieuwe merk dus in New York is opgericht, is de naam van het merk geïnspireerd door het Franse woord “douce” wat zacht en elegant betekent. De verpakkingen van de producten van Doucce zien er mooi, strak en modern uit.

“Niet weer een eyeliner” was mijn eerste gedachte toen ik de mooie verpakking van Doucce in de box aantrof. Die gedachte werd snel bijgesteld toen ik zeg dat het een mooi, zwart oogpotlood was. Jeej, die kan ik wel heel goed gebruiken! Het is een ultra-zachte, vlekbestendige kohlpotlood. Net als alle andere producten in hun collectie, ziet ook deze eyeliner er prachtig uit. De eyeliner brengt gemakkelijk en nauwkeurig de lijntjes aan waardoor ze perfect worden. De textuur is sterk gepigmenteerd en zal niet uitlopen of vlekken. De koolstofzwarte formule bevat parels die zorgen voor een intense en dramatische look. Als het puntje van de potlood begint te vervagen kan je ‘m bijslijpen met een metalen make-up slijper. Hier ben ik erg tevreden over, het is een heel fijn oogpotlood! Deze wordt opgenomen in mijn dagelijkse make-up routine.

Bellapierre Cosmetics – Banana Setting Powder – € 25,00

Bellapierre Cosmetics Banana Setting Powder - StyleTone juli box

Het volgende product is een product dat wereldwijd bekend is geworden door Kim Kardashian. Zij zweert bij deze setting poeder. Bellapierre is één van de snelst groeiende bedrijven in minerale make-up en natuurlijke cosmetica ter wereld en is ooit begonnen met alleen een assortiment van huidverzorgingsproducten. Het assortiment van Bellapierre bestaat nu uit producten voor het haar, lichaam, gezicht en make-up. Alle producten van dit merk zijn 100% natuurlijk en dierproefvrij, ook dit nieuwe product. Bellapierre heeft een eigen versie van de Banana poeder ontwikkeld en ze willen graag feedback hierop. Daarom is dit geweldige poeder deze maand toegevoegd aan de StyleTone box.

Dit populaire geelachtige poeder beloofd je een geweldige gloed over je gezicht te geven. De specialiteit van het bananenpoeder is dat het gelijk de roodheid en de grijze kleur in de huid corrigeert. Tevens absorbeert het de huidoliën zodat je huid een mooie glans krijgt. Dit is de “Heilige Graal” in de wereld van make-up en dit product kan elke basis make-up look voorzien van de juiste finishing touch. Je kunt dit poeder over je gehele gezicht gebruiken, maar je kunt het ook alleen als highlighter of als concealer onder je ogen gebruiken. Deze poeder is geschikt voor alle huidskleuren. Wauw, wat leuk dat we dit product mogen testen! Ik ben hier erg benieuwd naar, dus ik ga binnenkort testen of dit populaire poeder zijn beloftes waar maakt. Een review volgt binnenkort!

Kost Make-up – Nail Strengthen – € 4,95

Kost Nail Strenghtener - StyleTone juli box

We sluiten de unboxing af met nog een, voor mij, nieuw merk! Kost is opgericht in Italië. Kost is een merk met meer dan 30 jaar ervaring en ze hebben een breed scala aan “out of the box” producten voor budgetprijzen. Alle producten zijn volledig hypoallergeen, nikkelvrij, vrij van siliconen en zijn zacht op de huid. Deze maand is de nagelversterker van Kost toegevoegd aan de StyleTone box. Ook een product dat ik heel goed kan gebruiken!

Nail Strenghteners worden alom geprezen. Dit is een doorzichtige nagellak dat de nagel versterkt en helpt tegen het splijten en scheuren van de nagel. Daarnaast stimuleert deze nagellak de nagelgroei en geeft het de nagels een glanzende laag. Het kwastje werkt prettig en brengt de lak goed aan.

Conclusie

Alle producten in de box - StyleTone juli box

Dat was de inhoud van de juli editie van de StyleTone box! Ik vind het een goedgevulde box met een leuke collectie van (deels) nieuwe merken en producten. Ook over deze box ben ik weer erg enthousiast! Een favoriet product heb ik niet, bijna alle producten kan ik heel goed gebruiken. Alleen de bronzer is niet aan mij besteed, maar daar kan ik vast wel iemand anders blij mee maken. De producten waren deze maand goed verpakt met bubbeltjes plastic. De afgelopen paar keer is er wel eens iets stuk gegaan met het verzenden, het bubbeltjes plastic vind ik een goed idee!

De omslag van de box ziet er ook weer prachtig uit. De inhoud van de StyleTone box heeft deze maand een totale waarde van € 77,89. Voor slechts € 12,50 (inclusief verzendkosten en hij past gewoon door de brievenbus) krijg je de box al toegestuurd. Dat is toch een hele leuke manier om heel voordelig allerlei nieuwe make-up- en verzorgingsproducten uit te proberen? De box is per maand opzegbaar. Wanneer je kiest voor een abonnement voor langere tijd, betaal je zelfs minder dan € 12,50 per maand.

Gun jezelf iedere maand dat cadeautje en mis de juli box niet! Bestel de box vandaag nog en ontvang jouw StyleTone box volgende week al!

Tot de volgende keer!

StyleTone Box

Een verrassende box voor een leuke prijs.

Lees review

€ 15,95

Give away!

Ik ontvang en review nu exact een jaar de StyleTone box en dat moet gevierd worden! Om dit te vieren hebben we deze maand een leuke winactie. In samenwerking met StyleTone mag ik de Limited Edition box weggeven!

Wat moet je daarvoor doen?

  • Like en volg beautyboxen.nl op Facebook en deel dit artikel op je Facebook account
  • Laat in een comment onderaan deze review weten waarom jij deze box moet winnen

Meedoen kan tot en met zondag 30 juli. Dan kiezen wij een winnaar uit!

De productfotografie wordt verzorgd door Irma Schuurmans.